Skip to the content

Οι αναζητήσεις στο vrisko.gr κατά τη διάρκεια του «Μένουμε Σπίτι»

Οι αναζητήσεις στο vrisko.gr κατά τη διάρκεια του «Μένουμε Σπίτι»
Οι αναζητήσεις στο vrisko.gr κατά τη διάρκεια του «Μένουμε Σπίτι»

Ο Covid-19 μπήκε απρόσμενα στη ζωή μας, πρωταγωνιστεί σε προσωπικές συζητήσεις και ενημερωτικά μέσα και επιδρά καθοριστικά στις αναζητήσεις του vrisko.gr, με τους πολίτες της Ελλάδας να προσαρμόζουν την μέχρι πρότινος καθημερινότητα και τις ανάγκες τους στο πλαίσιο του «Μένουμε Σπίτι». Για την κάλυψη των αναγκών αυτών, οι χρήστες εστίασαν σε επιχειρήσεις που σχετίζονται κυρίως με:

  • τρόφιμα
  • ελεύθερο χρόνο
  • υπηρεσίες δημοσίου

Η ομάδα του Vrisko.gr δημιούργησε αναλυτικούς πίνακες με τις κατηγορίες που εμφάνισαν τη μεγαλύτερη αύξηση αναζήτησης και ενδιαφέροντος για τους χρήστες, αντλώντας στοιχεία από τη χρονική περίοδο 15/3 έως 11/4, εν συγκρίσει με την προηγούμενη περίοδο 16/2 έως 14/3.

 

Τρόφιμα

Στην περίοδο της «καραντίνας» όπου διανύουμε, οι χρήστες του vrisko.gr έστρεψαν την προσοχή τους στην κάλυψη καθημερινών αναγκών, όπως είναι τα τρόφιμα. Πρωταγωνιστές της συγκεκριμένης κατηγορίας αναδεικνύονται τα οπωροπωλεία, όπου οι αναζητήσεις αυξήθηκαν κατά 243%, με τις λαϊκές να υπολειτουργούν για λόγους ασφαλείας. Το ίδιο συνέβη και με επιχειρήσεις όπως σουπερμάρκετ, παντοπωλεία, κρεοπωλεία και κοινωνικά παντοπωλεία που εμπορεύονται είδη πρώτης ανάγκης.

 

Ελεύθερος Χρόνος

Με ένα μεγάλο ποσοστό επιχειρήσεων να παραμένει εκτός λειτουργίας αυτή την περίοδο λόγω των μέτρων αποφυγής της διασποράς του νέου κορωνοϊού, ο ελεύθερος χρόνος όσων απασχολούνταν σε αυτές αυξήθηκε. Υπό τις νέες συνθήκες, οι χρήστες εστίασαν στη δημιουργική αξιοποίηση του χρόνου τους αναζητώντας νήματα και κλωστές σε συνδυασμό με αναζητήσεις για κεντήματα και εργόχειρα. Με κλειστά τα γυμναστήρια, πολλοί χρήστες αναζήτησαν εξοπλισμό γυμναστικής για να χρησιμοποιήσουν στο σπίτι. Αξιοσημείωτη είναι και η αύξηση της τάξεως του 22% που γνώρισε η κατηγορία των ποδηλάτων, παρά τα μέτρα απαγόρευσης κυκλοφορίας, που περιορίζουν τους ποδηλάτες σε κοντινή απόσταση από την οικία τους.

 

Υπηρεσίες Δημοσίου

Με την αβεβαιότητα να χαρακτηρίζει και τον εργασιακό τομέα, αρκετοί χρήστες αναζητούν στο vrisko.gr στοιχεία επικοινωνίας με το Υπουργείο Εργασίας, η κατηγορία του οποίου παρουσίασε αύξηση αναζητήσεων κατά 194%. Έντονο ήταν το ενδιαφέρον των χρηστών και για υπηρεσίες όπως οι ΔΟΥ - Εφορίες που το κοινό αναζήτησε εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας μαζί τους. Χαρακτηριστική είναι και η αύξηση στις αναζητήσεις που αφορούν στα δημοσία σχολεία, αφού αρκετοί επικοινωνούν με δασκάλους και καθηγητές, ώστε να ενημερωθούν για τις εξελίξεις αναφορικά με τη συνέχιση της σχολικής χρονιάς και τις νέες μεθόδους εξ αποστάσεως διδασκαλίας που είναι διαθέσιμες.

 

Άλλες Κατηγορίες

Τέλος, οι χρήστες του vrisko.gr αύξησαν τις αναζητήσεις τους για επιχειρήσεις με καυσόξυλα κατά 129%, για τράπεζες κατά 126%, για περίπτερα και για υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών κατά 91%. Αξίζει να σημειώσουμε πώς η τάση για online αγορές και remote εργασία είχε εμφανή αντίκτυπο και στις κατηγορίες courier και αναλώσιμα Η/Υ. Είναι επίσης αξιοσημείωτη η αύξηση στις αναζητήσεις pet shop, με τους πολίτες να μεριμνούν για τα κατοικίδιά τους.

Όπως βλέπουμε, η τρέχουσα, πρωτόγνωρη συνθήκη που επιβάλει κοινωνική απομόνωση, επηρεάζει άμεσα τις τάσεις των χρηστών του vrisko.gr, με τις καθημερινές αναζητήσεις στη δεδομένη περίοδο να στρέφονται στην ενημέρωση από τους αρμόδιους φορείς και στην κάλυψη των βασικών αναγκών, σε μια προσπάθεια να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες. 

 

 

 

 

 

(3 Αξιολογήσεις)